Sunday, February 21, 2010

My Princessa - Nur Anissa Farahanie

Sabtu, 20 Feb 2010

Saja bawa anak pegi Zoo Johor.. Hehehehe, sebenarnya maknya (my wife) yg nak pegi.. Maklumlah, dah lama tak tengok binatang live depan mata.. Katanya "asyik tengok kat Animal Planet je, bosanlah"..

Pada aku, elok juga bawa anak pi ke zoo.. Bukan apa, biar dia nampak & hafal rupa binatang yg dia tengok tu.. Jadi takdelah terkial-kial nak terangkan bila dia bertanya nanti..

Actually, seronok juga pegi ke zoo.. Maklumlah kali terakhir aku pegi ke zoo masa umur 9 tahun (kalau tak silap la).. Sekarang umur aku dah 27, maknanya dah 18 tahun la aku tak penah pegi ke zoo.. Fuyyo, lama tu..

Kebetulan dah pegi ke zoo, aku pun ter'over' la juga.. Hehehehe, aku sebenarnya teringin nak bergambar dgn harimau kumbang (yg warna hitam tu) tapi tak kesampaian la pulak.. Aiseyman.. Bergambar dengan unta pun jadi la..

No comments:

Post a Comment